منتدى قرية منيل الهويشات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى قرية منيل الهويشات

منتدى اهالى بلدنا قرية منيل الهويشات مركز طنطا محافظة الغربية

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

احسن مكان فى بلدنا

العمدة بتاع البلد
الافوكاتو
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الافوكاتو
:: المدير العام ::
الافوكاتو

احسن مكان فى بلدنا Empty
مُساهمةموضوع: احسن مكان فى بلدنا   احسن مكان فى بلدنا I_icon_minitimeالأحد 30 أغسطس 2009 - 12:02

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
على ما اعتقد ان احسن مكان فى البلد هو شارع مرسى النجار (البوابه) اللى انا ساكن فيه مكان هادى جدا وكمان بقى فيه سوبر ماركت شديد Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy وكمان الاستاذ محمد عميره المحامى وصديقى اللدود سابه وراح حى الجمعيه الزراعيه (حى الزمالك فى البلد) احسن مكان فى بلدنا Icon_biggrin احسن مكان فى بلدنا Icon_biggrin احسن مكان فى بلدنا Icon_biggrin احسن والله الحته احلوت من غيره واللى شايف غير كده يقول رائيه

عدل سابقا من قبل الافوكاتو في الخميس 19 نوفمبر 2009 - 17:24 عدل 2 مرات
http://www.hawachat.net.ms
العمدة بتاع البلد
عمدة المنتدى
عمدة المنتدى
العمدة بتاع البلد

احسن مكان فى بلدنا Empty
مُساهمةموضوع: رد: احسن مكان فى بلدنا   احسن مكان فى بلدنا I_icon_minitimeالأحد 30 أغسطس 2009 - 17:53

والله يا خضرت الادمن انا بتفق معاك فى حاجات وبختلف معاك فى حاجات
انا بختلف معاك ان شارع مرسى النجار دا احلى شارع فى البلد يا راجل دا قاطع ومفيش كلب بيمشى فيه من بعد المغرب
وبتفق معاك ان فعلا من بعد الاستاذ محمد مساب الحته وهيا بقه زى الفل
وانا فى راى انو احلى حته فى البلد هيا المصرف عشان على الاسفلت :) :) :)
http://www.hawachat.net.ms/
mr_accountant
مشرف عام
مشرف عام
mr_accountant

احسن مكان فى بلدنا Empty
مُساهمةموضوع: رد: احسن مكان فى بلدنا   احسن مكان فى بلدنا I_icon_minitimeالثلاثاء 1 سبتمبر 2009 - 7:01

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا يا جدعان مش دا المكان الكويس ف البلد وع اية طيب دايبأة احسن مكان ف البلد ف اماكن ف البلد جامدة بصو مثلا لمنطقة الجمعية هوا دا مستقبل البلد وانا من رأى الى بيدور ع مشروع ممكن يستثمر فلوسو عند الجميعة ويشترى الارض غلية ويبعها رخيصة ويبأة كدا مستثمر جامد Very Happy Very Happy Very Happy cheers cheers cheers . اما بالنسبة لمحمد انا متفق معاكو ف حاجة هوة من بعد محمد ما ساب الحتة اه الحتة بقة زى الفل والى ما يقولشى كدا يبأة اعمى Very Happy Very Happy Very Happy pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat pirat
ظابط شرطه&حسن عميره
عضو هوشتاوى
عضو هوشتاوى
ظابط شرطه&حسن عميره

احسن مكان فى بلدنا Empty
مُساهمةموضوع: رد: احسن مكان فى بلدنا   احسن مكان فى بلدنا I_icon_minitimeالثلاثاء 1 سبتمبر 2009 - 18:13

انتو بتقولو ايه يا جماعه .... شارع مرسى مين وبتاع مين.... دى ناحيه فقرر دا الواحد مكانش بيعرف ينام انا مش متفق معاكم خالص فى الكلام ده
انما انا متفق مع الاستاذ أحمد نعيم ان الحته احلوت من بعد ما الاستاذ محمد عميره اللى هوه اخويا سبها هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها :arrow: :arrow: :arrow: lol! bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
الافوكاتو
الافوكاتو

احسن مكان فى بلدنا Empty
مُساهمةموضوع: رد: احسن مكان فى بلدنا   احسن مكان فى بلدنا I_icon_minitimeالثلاثاء 1 سبتمبر 2009 - 18:33

وشهد شاهداً من اهلها حلوه يا كابتن حسن
الاختلاف في الرأي ...لا يفسد للود قضية
بس اللى انا شايفه ان فى اجماع ان المنطقه احلوت من بعد ما محمد عميره سبها
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

عدل سابقا من قبل Admin في الثلاثاء 1 سبتمبر 2009 - 19:16 عدل 1 مرات
الباشا
عضو هوشتاوى
عضو هوشتاوى
الباشا

احسن مكان فى بلدنا Empty
مُساهمةموضوع: اسمها حيدوه مش حته !!!!   احسن مكان فى بلدنا I_icon_minitimeالثلاثاء 1 سبتمبر 2009 - 18:45

انا معاك يا عمده انت والاستاذ ادمن والاستاذ اكونت ان الحته اتغيرت من بعد ما سبتها بس صدقنى للاسوأ .............. وان كان ع السوبر ماركت اللى انتو طالعين بيه السما فدا ان شاء الله كبيرو شهر ويتقفل ويتقلب دكان امواس حلاقه لان محدش بينفعو بمليم انا عن نفسى كنت معدى وقولت اشترى منو علبة كبريت لاقيت الراجل ياعينى خدنى بالاحضان وقالى حمدالله ع السلامه وراح معيط...... bounce bounce bounce bounce bounce ربنا يزيح عنكم يبنى وتطلعو برا دى نعمه كبيره مش هتحسها انت
(احنا فمدينه مصريه على ارض الجمعيه )
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! bounce bounce bounce bounce bounce
????
زائر

احسن مكان فى بلدنا Empty
مُساهمةموضوع: رد: احسن مكان فى بلدنا   احسن مكان فى بلدنا I_icon_minitimeالجمعة 23 أكتوبر 2009 - 8:42

انا من وجهة نظرى ان مفيش مكان مش حلو فى بلدنا كل بلدنا حلوه
محمد ورد
عضو هوشتاوى
عضو هوشتاوى
محمد ورد

احسن مكان فى بلدنا Empty
مُساهمةموضوع: رد: احسن مكان فى بلدنا   احسن مكان فى بلدنا I_icon_minitimeالثلاثاء 29 ديسمبر 2009 - 18:06

البلد جامده بالناس الحلوه الى فيها وان شاء الله هما الى هيعملوها مش البلد الى هتعملهم afro afro afro
محمد ورد
عضو هوشتاوى
عضو هوشتاوى
محمد ورد

احسن مكان فى بلدنا Empty
مُساهمةموضوع: رد: احسن مكان فى بلدنا   احسن مكان فى بلدنا I_icon_minitimeالثلاثاء 29 ديسمبر 2009 - 18:46

البلد جامده بالناس الحلوه الى فيها وان شاء الله هما الى هيعملوها مش البلد الى هتعملهم afro afro afro

احسن مكان فى بلدنا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مدرسة بلدنا بتتجدد
» (هام جدا) بلدنا من غير عمده
» مواصلات بلدنا زفت
» شاهد بلدنا على خريطة جوجل
» احسن واجمل رد علي الشباب الجزائري